E-mail marketing
Hoe e-mail marketing jouw organisatie verder kan helpen
E-mail marketing is nog steeds een van de best werkende en meest persoonlijke manieren om contact te hebben met je klanten. Zowel voor de B2B en B2C markt. Het heeft een gigantisch goede return on investment aangezien de e-mail ontvangers zichzelf bij jou inschrijven en dus geïnteresseerd zijn in jouw organisatie. Het is een interessant middel om zowel potentiële klanten voor je organisatie te winnen als om bestaande klanten aan je te binden.
hanteer een goede strategie e-mail marketing strategie
Een goede e-mail marketing strategie verschilt per organisatie. Voor iedere organisatie is de doelgroep weer net wat anders en ieder heeft zijn eigen doelstellingen. Maar voor iedere organisatie geldt dat je over een goede e-mail software dient te beschikken die goed samenwerkt met je contact database. E-mail marketing valt en staat met de juiste segmentatie en strategie.
E-mail marketing is nog steeds de beste manier om een band op te bouwen met je klanten. Simpelweg omdat het minder vluchtig is dan social media en mensen de tijd nemen om e-mails te lezen. Mits ze relevant genoeg zijn. Door regelmatig e-mails te sturen blijf je top of mind en creëer je de mogelijkheid om een band op te bouwen. Het is een effectieve vorm van marketing die relatief eenvoudig verkopen genereert.
Wat kan elke media voor jouw sea strategie betekenen?
Als freelance online marketeer help ik jouw organisatie met online marketing vraagstukken. Van strategie tot implementatie en optimalisatie.
Met mijn kennis van verschillende online marketingkanalen en ervaring als allround online marketeer help ik jouw bedrijf verder groeien. Samen kijken we naar de huidige marketingkanalen, de resultaten en gaan we aan de slag met het realiseren van jullie groeiambities.
voordelen van elke media
Samenwerking voor lange termijn
Voor betere en betrouwbare resultaten. Met maar één doel voor ogen: het realiseren van de groeiambities van jouw organisatie.
Een vast aanspreekpunt
Geen wisselende contacten, maar één aanspreekpunt. Zo leren we elkaar beter kennen, wat de resultaten ten goede komt.
Volledige flexibiliteit
Een langdurige samenwerking, maar dan zonder risico’s. Door de mogelijkheid om elk moment af of juist op te schalen.
Kijk met een frisse blik
Om je uit die tunnelvisie te halen en je online marketing activiteiten naar een hoger niveau te tillen.
Focus op het werk
Door het uitbesteden van de online marketing activiteiten kun jij doen waar jij het beste in bent en ik waar ik goed in ben.
Prestatiegericht
Een succesvolle samenwerking is niet alleen goed voor jouw organisatie, maar ook een goed visitekaartje voor mij.